Efter hver messe foretager vi både en besøgsanalyse og en udstilleranalyse, der skal være medvirkende til at udvikle messen til glæde for både de besøgende og messens udstillere. Vores besøgsanalyser har i gennemsnit 1.000 besvarelser og udstilleranalysen ligger med en gennemsnitlig besvarelsesprocent på ca. 50 %.
Messe |
Besøgstal |
Udstillerantal |
|
Shopping- og outletmessen efterår 2019 | 13.982 | 135 | |
Outlet-Messen forår 2019 | 12.046 | 121 | |
Outlet-Messen efterår 2018 |
14.659 | 121 | |
Outlet-Messen forår 2018 |
11.547 | 131 | |
Outlet-Messen efterår 2017 |
17.498 | 156 | |
Outlet-Messen forår 2017 | 14.082 | 139 | |
Outlet-Messen efterår 2016 | 17.385 | 155 | |
Outlet-Messen forår 2016 | 16.094 | 147 | |
Outlet-Messen efterår 2015 | 20.013 | 159 |
Shopping- og outletmessen tiltrækker besøgende fra hele Jylland og lidt af Fyn. De største besøgsgrupper kommer fra flg. postnr.:
Post nr. |
Procenttal |
6000-6799 | 5 % |
6800-6899 og 7200-7299 | 6 % |
6900-6999 | 6 % |
7400 | 19 % |
7430-7499 | 8 % |
7500-7599 | 6 % |
7800-7899 | 6 % |
8000-8499 | 8 % |
8600-8699 | 8 % |
8800-8999 | 6 % |
86 % af Shopping- og outletmessens besøgende er kvinder og aldersfordelingen ligger på
Ovenstående aldersfordeling tager udgangspunkt i begge køn. De øvrige besøgende er fordelt på yngre og ældre besøgende.
På Shopping- og outletmessen kommer man ikke kun for at ose, de besøgende er kommet for at handle. Vi har spurgt de besøgende hvad de køber for:
Beløb |
Procenttal |
under 500 kr. | 15 % |
500-1.000 | 28 % |
1.000-2.000 | 32 % |
2.000-5.000 | 22 % |
mere en 5.000 | 2 % |
vil ikke oplyse | 1 % |