Efter hver messe laves både besøgs- og udstilleranalyse. Vores besøgsanalyser har godt 1.000 besvarelser og udstilleranalysen ligger med en besvarelsesprocent på godt 50 %.
Messe |
Besøgstal |
Udstillerantal |
|
Shopping- og outletmessen efterår 2019 | 13.982 | 135 | |
Outlet-Messen forår 2019 | 12.046 | 121 | |
Outlet-Messen efterår 2018 |
14.659 | 121 | |
Outlet-Messen forår 2018 |
11.547 | 131 | |
Outlet-Messen efterår 2017 |
17.498 | 156 | |
Outlet-Messen forår 2017 | 14.082 | 139 | |
Outlet-Messen efterår 2016 | 17.385 | 155 | |
Outlet-Messen forår 2016 | 16.094 | 147 | |
Outlet-Messen efterår 2015 | 20.013 | 159 |
Shopping- og outletmessen har besøgende fra hele Jylland og lidt fra Fyn. De største besøgsgrupper kommer fra flg. postnr.:
Post nr. | Procenttal |
6000-6799 | 5 % |
6800-6899 og 7200-7299 | 6 % |
6900-6999 | 6 % |
7400 | 19 % |
7430-7499 | 8 % |
7500-7599 | 6 % |
7800-7899 | 6 % |
8000-8499 | 8 % |
8600-8699 | 8 % |
8800-8999 | 6 % |
86 % af Shopping- og outletmessens besøgende er kvinder og aldersfordelingen ligger på 20-24 år 8 %, 25-39 år 28 % og 40-55 år 43 % fordelt på begge køn, resten er fordelt på yngre og ældre besøgende.
På Shopping- og outletmessen kommer man ikke kun for at ose, de besøgende er kommet for at handle. Vi har spurgt de besøgende hvad de køber for:
Beløb | Procenttal |
under 500 kr. | 15 % |
500-1.000 | 28 % |
1.000-2.000 | 32 % |
2.000-5.000 | 22 % |
mere en 5.000 | 2 % |
vil ikke oplyse | 1 % |