Disse fordele opnår du som udstiller først når kontrakten er underskrevet. Herefter vil du ligeledes få adgang til udstillerhåndbogen, hvor du kan foretage tekniske bestillinger m.m.
Der annonceres i flere forskellige jyske ugeaviser, dagblade og div. relevante indstik i et geografisk afgrænset område.
Hertil afholdes der billetkonkurrencer i relevante ugeaviser og lokale radiostationer for at øge omtalen af shopping- og outletmessen.
Shopping - og outletmessen har markedsføring til arrangementer i BOXEN og på MCH Arena. Ligeledes har Shopping - og outletmessen LED-skærme på indfaldsvejene i Herning og i MCH Herning Kongrescenter.
Postkort omdeles i store dele af Jylland og på Fyn. Plakater opsættes primært i Herningområdet og af udstillerne og andre eksterne samarbejdspartnere.
Vi udsender nyhedsbreve via store samarbejdspartnere, samt MCH og Shopping- og outletmessens egne nyhedsmailmodtagere. Shopping- og outletmessen har på nuværende tidspunkt mere end 11.000 nyhedsmailmodtagere og MCH her mere end 60.000 nyhedsmailmodtagere.
Shopping - og outletmessens facebookprofil har mere end 22.000 følgere. Her informerer vi om interessante aktiviteter, konkurrencer, Early Bird-billetter og et udpluk af de mange gode tilbud. Vi benytter os både af organisk og betalt annoncering på Facebook og har særlig fokus på at målrette vores annoncering til de rette kundesegmenter. Det samme gør sig gældende for Shopping- og outletmessens instagramprofil @shopping_og_outletmessen.
Vi benytter os af et bredt udvalg at onlinemarketingplatforme herunder, displaykampagner på relevante sites, Google Ads-kampagner, Google Search-kampagner samt øvrig digitalannoncering på relevante sites.
Vi udsender 2-3 pressemeddelelser via vores MCH kartotek, som redaktioner i det meste af Jylland bringer.
Vores mange samarbejdspartnere annoncerer for os, og udlodder gerne fribilletter gennem konkurrencer på b.la. de sociale medier for at øge eksponeringen af Shopping- og outletmessen.